Thursday, May 13, 2010

Group Trip Redang : Preparation



Lagi dua minggu aku akan ke Pulau Redang. Aku rasa dah hampir lapan tahun aku tak pegi Pulau Redang. Nasib baik geng-geng paintball aku anjurkan trip ke Pulau Redang. Trip 3 hari 2 malam dengan bayaran RM350 seorang, aku rasa agak berpatutan laa..

Pengalaman snorkeling di Taman Laut Redang, aku takkan lupakan..time tu laa aku bertembung dengan ikan yu remaja yang panjangnya kira kira 1 meter..nasib baik kami sama-sama terkejut, dia cabut kebelakang dan aku pun terus berenang gaya bebas ke arah bertentangan..tak berani aku nak buat aksi snorkeling dengan penuh lemah lembut itu..kena ikan yu tu cabut pegi panggil kawan-kawan dia..tak ke haru..

Tapi kali ni ianya bukan family trip..sedih jugak aku takble ajak bini pegi..sebenarnya bukan takbley ajak..tapi poket yang tak bagi..lagipon dia sedang 'bawak budak' sekarang..dan si Semek kecik aku tu dalam mode nakal skrg nih..risau gak aku..

Tapi aku dah ada perancangan untuk bawak diaorg pegi ke Redang suatu hari nanti..maybe buat family retreat kat sana..pun bunyinya macam menarik..

Nway, sekarang aku sedang prepare dokumen n presentation untuk meeting di Melaka..arghh..tensen..

i miss my family already..

1 comment:

FAZA @ IMA said...

hai.. meh la tgk2 selipar manik.. jadi yg pertama pakai kat msia tau.. cantik dan berseri di kaki.. mesti ummppphhh !

www.realelite.wordpress.com