Wednesday, February 17, 2010

Program Budaya Kerja Pencapaian Diutamakan

Lepas aje aku balik dari Penang (ari Jumaat), terus aku kena pergi ke Rompin..lebih tepatnya di Summerset Resort, Rompin untuk satu program yang dinamakan Program Budaya Kerja Pencapaian Diutamakan.

Fuhh...dengar nama program aje dah ngeri..tapi rupanya program ni lebih kepada team building aje..tapi menyeronokkan..jika anda semua follow dengan hati yang terbuka serta niat untuk enjoy sambil belajar..

Atleast aku tak laa boring sangat sebab ada geng-geng se-opis (geng merokok) pun sama kena pegi kursus ni..

Dari segi pengisian program ini, memang best dan banyak perkara yang membuka minda dapat aku pelajari...

Nak diceritakan disini memang tak tido malam laa aku nak tulis semua..tapi dari masa ke semasa aku akan kongsikan dengan para pembaca semua melalui post-post aku di masa akan datang..sharing is caring kan..

Tapi, aku memang takde ambik gambar sepanjang kursus ni diadakan..so sorry guys..

No comments: