Friday, August 27, 2010

Selamat Berbuka Puasa Di Kampung

(gambar dicilok dari blog saudari Nurita)


Hari ni kami sekeluarga akan bertolak ke kampung halaman aku di Terengganu..tujuannya adalah untuk beralih selera dan berbuka puasa bersama keluarga..dah lama kami tak berbuka bersama-sama..last pun tahun lepas (memanglah puasa setahun sekali jeee). Lagipon, kami pulang beraya nanti pun pada petang raya..memang dah tak sempat, tambah dengan traffic jam di highway nanti..

So, aku dah teruja..selamat pulang ke kampung...dan selamat menyambut kemerdekaan ke 53.

Namun, disebalik kegembiraan menyambut hari merdeka tu, jangan lah lupa hari ini Nuzul Quran..carilah keberkatan pada hari yang istimewa ini..perbanyakkan amalan..gembirakan ibu dan bapa (jika mereka masih ada) seperti yang akan aku buat nanti...

P/S: Tujuan lain nak balik kampung adalah utk tunjuk keta baru..tunggu Raya lama sangat.

2 comments:

zla said...

woh.. tu tujuang mung balik baru ni ek.. tunjuk kete baru ghupenyerrrrrrr

X-weatherman said...

tunjuk kat keluarga..bukan tunjuk kat kawang-kawang...