Saturday, April 04, 2009

Little Refreshment

Aku dah tak tau apa nak diupdate. So aku postkan gambar aku masa bulan Februari lepas..


1. KURSUS PENGURUSAN TATATERTIB, DI CAMERON HIGHLANDS.


Ni adalah kedai makan 1st aku lepak..malam tu agak sejuk jugak laa sebab aku pakai tshirt aje. Jam dah pukul 10.45 malam..ni aje kedai yang bukak..aku order teh tarik aje. Tapi, tak sampai 5 minit, teh tarik aku dah jadi teh ais..


2nd day, lawatan ke Bharat Tea Plantation..


Day 3, Aku pegi ke Boh Tea Centre, Sungai Palas..




Ni adalah kayu pokok teh yang ditebang dan disusun rapi..bukan nak rebus buat teh..



Rupa-rupanya dijadikan dinding...suatu idea yang inovatif dan kreatif..


Hmm..mana gambar kursus ek?? Hehe..aku takde ambik sekeping pun time kursus..sori..


2. LAWATAN KE KOTA MARUDU


Next week lepas ke Cameron Highlands, aku disuruh pergi ke Kota Marudu untuk menghadiri Majlis Perasmian INFOSTI@MOSTI.. amenda menatang nih, jangan tanya aku..aku tak tau dan aku tak ambik tau...lagipun ni hanyalah lawatan 1 hari aje..


Setiba di KK, aku stay di Promenade Hotel..



View dari bilik aku...bosan gak laa trip ni sebab sekejap sangat..tak sempat nak jalan-jalan..


KL-KK tiba kul 8.30 malam, pastu 0600 pagi ke Kota Marudu, kul 1300 back to KK dan 1700 KK-KL..lebeh kurang 2200 aku dah sampai kat umah..just a 1 day trip..tapi aku tak kesah sangat jika ianya KK..sebab aku tahu aku akan ke sini sekurang-kurangnya sekali setahun..


No comments: