Thursday, October 09, 2008

Adek Mek

Dalam-dalam tidak sedar, intan payung aku sorang nie dah pun masuk 6 bulan. Penat jugak laa melayah karenah dia sekarang.

Walaupun baru nak pandai merangkak, tapi kalu "mengensot" laju bukan main..pintu kabinet yang 'sliding' pun dah pandai bukak sendiri dah..

Cuma tang air liur je masih tak berenti meleleh..gara-gara mengidamkan aiskrim 'Baskin-Robbins'. Sapu di bibir pun lepas tu dah tak ada effect dah..still duk meleleh jugak.

Sekarang nie dia suka benor main ngan stereng keta..sapa-sapa panggil dah tak endah dah..

Nway, inilah permata hati aku dan Melmel.. I love both of you.

4 comments:

Anonymous said...

swock...giler comei anakmu nie..
jaga ler elok2...
sweet jer tengok anok mu tue..

-ayunie-

X-weatherman said...

Tenkiu..

babyripp said...

dah 6 bulan dahhh?! rasa maca baru haritu jumpa bini ko yang tgh sarat mengandung. hehe.. time really flies

X-weatherman said...

Babyripp: Tu laa tu..anak ko pun tentu dah beso kan?