Monday, October 30, 2006

Balik KL

Sebenarnya aku dah balik ke KL ni dari hari Jumaat lagi da, cuma takde kesempatan nak log in ke internet. So hari ni baru dapat melangkah ke dunia siber sebab harini first day aku masuk opis balik...hehehe..

Sori laa, gambar raya tak dapat nak diupload lagi sebab aku lupa mana aku letak kabel henpon..keta aku pun tak terbaiki lagi, ingat hari jumaat ni aku nak hantar masuk bengkel, harap-harap sempat siap laa dalam ari ahad. Patah kaki laa jugak aku nanti, tapi takpe, tak keluar rumah bermakna tak banyak laa jugak duit keluar..hehe

Hari raya ni betul-betul mengeringkan duit aku, tinggal berapa ringgit saja ni untuk survive hingga gaji..kadang-kadang aku jeles tengok member-member yang kerja swasta, gaji diaorg dua kali ganda dari gaji aku..yelaa, kalau aku tinggal dikawasan terpencil sikit takper laa jugak, tapi ni di KL, setakat RM2000 pun tak sampai, jawabnya aku masuk dalam golongan miskin laa..

Tapi aku kenalah bersabar, mungkin ini je rezeki aku, dan ini harus aku terima sebagai ketentuan Ilahi, mungkin ada hikmah disebalik semua ni...

No comments: