Tuesday, December 07, 2010

Volleyball

Sabtu dan ahad lepas adanya pertandingan bola tampar Inter Agensi MOSTI..aku sudah tentu mewakili MOSTI dan rasanya kali ini adalah kali terakhir aku mewakili MOSTI dalam mana mana acara sukan..

ini adalah team kami...tanpa spiker sorang lagi sebab kena main tenis di tempat yang berbeza...aku adalah orang yang paling berbeza di antara semua..
Aku sedang beraksi...

Kepenatan selepas perlawanan...

Seperti biasa, team kami berjaya ke suhu akhir dan seperti biasa juga kami bertemu team lama aku iaitu Jabatan Meteorologi Malaysia (JMM). Team ini merupakan team agak mantap dan sentiasa menjadi 'seeded team' setiap tahun.

Walaubagaimanapun, tahun ini team kami membuat kejutan di mana JMM tewas 13-25, 25-22, 15-8 dan kami ke separuh akhir..kitaorg melompat macam dah jadi juara..dan sangat teruja..tidak pernah terlintas di fikiran kami untuk melangkah ke separuh akhir..

Disebabkan kepenatan kami tewas di separuh akhir..namun, jauh dilubuk hati, aku puas hati!!

Nota : selepas game, aku rasa sangat sakit di tulang belikat dan tulang belakang...sampai hari ini..nak menoleh ke kiri dan kanan pun sakit...harap-harap jangan laa kecederaan sendi facet.




1 comment:

Maymel said...

blh tutupla blog ni!!