Monday, October 18, 2010

Apsal senyap

(gambar Akan dimasukkan kemudian)

Ni adalah makanan Malaysia terakhir aku di bumi Malaysia minggu lepas.

It took us about 12 hours utk sampai di Qingdao sebab kena transit di Beijing. Beijing ni sangat besar rupanya. Even utk transit dari international flight ke domestic flight pun kena naik bas dan jaraknya lebih jauh Dari KLIA ke LCCT.

Apabila sampai, Aku diberitahu yang Facebook, Twitter dan Blogging adalah dilarang keras di negara China. Sebab tu laa aku senyap membisu lebih kurang seminggu. Nasib baik jugak laa, Aku boleh video call bini aku guna YM. Aku tau better guna Skype tapi bini aku takde akaun Skype.

So, sehingga harini barulah aku menjumpai cara macamana nk masuk ke Facebook Dan Blogspot.

Sebab aku guna iPod je tulis blog ni, gambar tak dapat dimasukkan.
Tunggggguuuu!!!!!!

No comments: