Tuesday, September 28, 2010

Aiyarkk..berlumut!!



Aku rasa last aku hapdet blog ni adalah seblom raya...kalau periuk nasi dibiarkan selama ini, maka akan tumbuh segala flora dan fauna kat dalam periuk tuh..hehehe

Aku perasan, semenjak dua menjak ni bini aku lagi rajin tulih blog dari aku. Kiranya hampir setiap minggu ada aje post baru yang dia buat....takper tu tandanya dia tak banyak keja...hehe

Aku baru sahaja balik dari Batu Pahat. Ada event yang Kementerian aku buat..Namanya Karnival Malaysia Inovatif 2010..terbahagi kepada beberapa zon iaitu Zon Utara, Zon Sabah, Zon Timur, Zon Selatan, Zon Sarawak, Zon Tengah dan akhir sekali Grand Festival di Bukit Jalil..

Bahagian aku ditugaskan untuk mengetuai AJK Jemputan dan Protokol..so, turn aku adalah di Zon Timur, Zon Selatan dan Zon Sarawak..zon Timur dah settle akhir bulan Julai lepas..so, Zon Selatan baru je settle..sekarang team aku sedang prepare untuk Zon Sarawak..cuma kali ni aku tak dapat lead diaorg lagi sebab aku ada tugas di negara orang..

Haaa?? Kat mana?? Nanti aku cerita...



3 comments:

Maymel said...

Tolongla ar....agak2la sana,kakkaka...banyak juga keja tp xla sesibuk dia..kikikiki

Hambali ® said...

buat² sibuk tu .... ye dok suwod?

Maymel said...

En.Hambali....saya cuma org yang SYMP..heheheh..