Thursday, August 10, 2006

My Story

Hmm..rasa mcm nak tulis dalam BM lak arinih. Macam-macamana pun, aku tetap ingat bahawa aku ni orang Melayu dan masih lagi rakyat Malaysia.

So, dua minggu lepas, aku bertugas jadi Liasion Officer untuk Persidangan Asean yang diadakan di KLCC. Turn aku kali ni, kena jaga Menteri Luar Jepun, H.E. Taro Aso(pic)...mula-mula time dia turun kapal terbang tuh, meka garang yg amat,tapi dia nih sebenarnya pak lawak jugak..cuma nak deal dengan officer bawahan dia tuh rumit sikit laa, sebab diaorng nak tahu segala pergerakan secara detail..matilaa aku, mcmana nak bagitau in detail sedangkat secretariat sendiri pun tak tahu..cuma yang aku hairan ialah macamana org Jepun boleh tahu lebih awal dari secretariat? Itu memang aku musykil sampai hari ni.

Pastu balik dari jadi LO, aku kena buat Paper Kenaikan Pangkat untuk Jabatan Kajicuaca.Bukan satu tapi empat!!! So, hari nie, semua kerja dah settle, jadi rilek sikit laa aku...sebab tu laa boleh tulis dalam blog ni haa!!!!

No comments: