Tuesday, August 15, 2006

Malang nasibku


Minggu lepas aku rasa memang nasib aku kurang baik. Mengapa aku kata begitu?

1. Kalah Volleyball
Untuk pertama kali team kami kalah kepada pasukan jiran.Untuk pengetahuan, pasukan jiran dah lebih 15 tahun tak pernah menang dengan kami. Jadi, aku rasa diaorg buat kenduri lepas menang dengan kami..

2. Pemancing hampa
Untuk hari jumaat dan sabtu, aku pergi memancing dengan opis-mate aku, tapi dua-dua sesi kami balik tangan kosong. Nasib baik untuk kali yg kedua tuh, taukeh dia kasi kami ikan free. Kalu tak, memang kami dah bersara dari memancing.

3. Terengganu Tak Layak
Terengganu 1 - 1 Perlis, menjadikan aggregat 4-3 memihak kepada Perlis. Apa bole buat, Terengganu akhirnya kecundang jua.

4. Chelsea
Untuk melengkapkan lagi nasib malang aku, Chelsea sekali lagi tumbang di tangan Liver'fool'
eh silap, Liverpool dengan skor 2-1 dalam perlawanan pembukaan Liga Premier Inggeris. NAsib baik juga tak bertaruh dengan sapa-sapa..kalu tak lagi haru!!!!

No comments: