Wednesday, September 16, 2009

Hmmm

Rasanya sejak awal puasa..langsung aku tak menjenguk blog ku nan satu ini..Entahlah, terlalu banyak komitmen rasanya..siang hari dengan kerja lah, malam dengan minigame di Facebook lah..main Travian lah..macam-macam lagi sampai aku takde minat dan masa untuk update blog.

Mungkin juga aku dah bosan dengan gaya penulisan aku..yang aku rasa agak serius dan macam orang tua (tau tak per..).

Tapi, memandangkan ada juga yang menjenguk di sini, dan ada juga orang 'sound' aku suruh aku update blog...bermakna aku ada juga peminat...hehehe

Masalahnya, aku tidaklah serajin orang lain, yang senantiasa meng'update'kan blog nya bersama-sama dengan gambar mereka yang terkini..tidak..aku tidak se'obses' itu...hehehe

Nway, aku cuba laa sentiasa menjenguk di sini..update apa yang patut..okey..

No comments: