Monday, May 05, 2008

Minggu-minggu berlalu

Semenjak kelahiran Emi Wardiah, jarang aku tulih dalam blog nie. Melayan tangisannya yang mahukan susu begitu mengasyikkan. Sekarang dia dah nak masuk sebulan..aku pun dah masuk kerja, berjauhan dengan anak bini (mereka masih di Terengganu)..rindunya aku pada mereka.



Dua minggu lepas (19-24 April), aku kena menemuduga calon-calon untuk skim separa perubatan. Seorang sahabat dari SPA meminta tolong, jadi apa salahnya..lagipun temuduga tu di Terengganu..

Lepas tu ( 28-30 April), Aku di Hotel Cititel, Penang berkursus..sempat jugak aku keluar minum malam dengan Sme, sahabat semaktab time MRSM Taiping dulu dan sekarang masuk servis pun satu batch ngan aku..(walaupun aku masuk lewat skit laa)..


So, lepas outstation yang lama, barulah aku masuk opis balik...and here I am..going to office as usual and updating my blog with my mind has long flew to my home in Terengganu..wondering what my wife and cute little Emi were doing right now..

No comments: